dvweb.hu /
Az elmúlt évtizedben az e-kereskedelem határozottan hosszú utat tett meg terjedelme, mennyisége és relevanciája szempontjából. Olcsó cipők, élelmiszerek, repülőjegyek, és minden, amire csak vágyunk- a határ a csillagos ég. Manapság bármit meg tudsz vásárolni az interneten keresztül csupán néhány kattintással. Na, de hogyan lesz vevőcsalogató egy webáruház? Erre keressük most a választ!
Egy jól felépített webáruház lehetőséget ad arra, hogy egy olyan márkát építs, amelyet az ügyfelek szívesen vásárolnak majd újra és újra. Ez lehetővé teszi, hogy folyamatosan növeld webáruházad sikerességét, miközben eladod termékeidet és szolgáltatásaidat.
Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, fontos, hogy vevőcsalogató webáruházad legyen, ahonnan a potenciális ügyfelek szívesen vásárolnak. A következőkben összeállítottunk néhány tippet, ha foglalkoztat a jövedelmező webáruház készítés.
Elképzelted azt a szituációt, hogy elindulsz a kassza felé, de eltévedsz? Rengeteg webáruháznál előfordul, hogy a tartalmak mennyisége miatt a felhasználó összezavarodik. Ha nem világosak a pontok, akkor az ügyfelek elhagyják a kosarat, és átmennek a versenytárs weboldalára.
A webáruházon történő navigálásnak és a kosár helyének egyértelműnek kell lennie a vásárlók számára, és a lehető legkevesebb lépést kell tartalmaznia.
Az egyik dolog, ami egy webáruházat létrehozhat vagy lerombolhat, az a márka. A márka az, amivel az emberek szeretnek azonosulni. Fontos része annak, hogy megkülönböztesse webáruhazádat a versenytársakétól.
Amikor a webáruházad kinézetén, és felépítésén gondolkodsz, akkor fontos, hogy egyedi designt találj ki, amely erősíti a fogyasztók bizalmát, hiszen ez ösztönzi az eladásokat.
Weboldalad tartalmának, azaz a képeknek és a szövegnek meg kell határoznia a márka identitását. A logótól kezdve a tartalomig, mindennek profinak kell lennie, nem szabad hibázni!
A webáruházadnak az oldal megtervezésétől kezdve a végső felhasználói élményig az a célja, hogy elősegítse a vásárlást. Az e-kereskedelmi platformok weboldalainak megtervezésekor figyelembe kell venni azokat az elemeket, amelyek támogatják a látogatók vásárlási útját. Az a cél, hogy a felhasználó gyorsan és gondtalanul bonyolítsa le a vásárlás teljes folyamatát.
Ne feledd, hogy a potenciális ügyfelek szeretnek többször is meglátogatni egy webáruházat, ha a fizetési folyamat egyszerű.
Mi az, amit a vásárlók leggyakrabban megnéznek?
A vásárlói pszichológia szerint az ügyfeleket a vásárláskor látott színek erőteljesen befolyásolják. Legyen szó fizikai áruházakról vagy e-kereskedelmi platformokról; a színek fontos szerepet játszanak. A pozitív megerősítő színek segítik az eladás növelését.
Gondoltad volna például, hogy a webáruházak többsége a fehér szín felé hajlik? Ennek célja, hogy a weboldal a termékeket emelje ki, ne pedig a weboldalt. A kék színt általában a szolgáltatás alapú webhelyeken használják a bizalom növelésére. Az élelmiszerboltok weboldalai pedig javarészt a vörös színt részesítik előnyben, ami az éhséget szimbolzálja.
Mindig különböztesd meg a cselekvésre ösztönző gombokat más színnel, hiszen ezeknek a gomboknak ki kell tűnniük a weboldal további elemei közül!
Tudtad, hogy a képek közvetlen hatással vannak az értékesítésre? Mivel a webáruházakon keresztül az emberek nem tudják kipróbálni a termékeket, kizárólag a képeken és videókon múlik, hogy megvásárolják-e azokat vagy sem.
Nem csak a termékképek a fontosak – a fejléceknek, szalagcímeknek, lábléceknek és a különböző bannereknek is látványosnak kell lennie a hitelesség közvetítése érdekében.
Ha egy terméket árulsz, akkor tegyél fel róla professzionális képeket több oldalról fotózva, hogy a felhasználók könnyebben dönthessenek. Sokkal eladhatóbbá teheted így a termékeidet/szolgáltatásaidat.
A képeken kívül a webáruház szöveges tartalmainak is megnyerőnek kell lennie. A legtöbb szöveges tartalmat általában nem olvassák el, de vannak olyan kulcsszavak, amelyeket, ha jól használunk, akkor nem maradnak észrevétlenek. A potenciális vásárlók nem szívesen olvasnak hosszú regényeket, ezért fontos, hogy a képek is hatékonyan tudják közvetíteni a márka üzenetét.
Ne felejtsd el használni az ajánlásokat/vásárlói véleményeket sem, hiszen ezek rendkívül hatékonyan növelik a vásárlók bizalmát!
Sokszor kihívást jelent olyan webáruházat készíteni, amelyek jól konvertálnak, és látványosak is. Szakértőink segítenek abban, hogy megkönnyítsék a dolgodat. Amennyiben segítségre lenne szükséged, hogy hogyan indulj el a webáruház készítés rögös útján, akkor kérj ajánlatot még ma, és mi 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot!
FILED UNDER : Vásárlás